Tallinna Hea Teeninduse Päev 2016
13.04.2016 kell 9:30 - 17:00
Tallinna Hea Teeninduse Päeva ettekanded 13.04.2016
Eestlane ei soovi teenindajalt abi. Kas see on tõsi? Kuidas õppida lugema kliendi kehakeelt? (pdf)
Elina Vamper, Teenindus- ja müügistruktuuride spetsialist ja koolitaja ettevõttes Eduelamus OÜ
Kuidas kliendiga esmane hea kontakt saavutada ja kuidas tehing tulemuslikult lõpetada? (pdf)
Remo Jõeorg, Rivervalley personaalne coach
Kas ja kuidas aitavad robotid klienditeenindust paremaks teha? (pdf)
Signe Kõiv, Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees
Milliseid ettevõtteid ja teeninduskohti ning miks ja mille eest märtsis kiideti? (pdf)
Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht