Tartu Hea Teeninduse Päev 2016
23.03.2016 kell 9:30 - 16:00
Tartu Hea Teeninduse Päeva ettekanded 23.03.2016
Mis aitab paremaid tulemusi saavutada ja kas sul on saavutajaajud? (link)
Raimo Ülavere, Mindsweeper konsultant, koolitaja ja coach
Kuidas käituda kui kliendil on pretensioon ja ta pole teenindusega rahul? (pdf)
Kaia Tammekänd, Parem Elu koolitused koolitaja
Kuidas kliendiga esmane kontakt saavutada ja kuidas tehing tulemuslikult lõpetada? (pdf)
Remo Jõeorg, Rivervalley ja Edukasnoor.ee personaalne coach
Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? Mida öelda ja kuidas kirjutada? (pdf)
Kairit Reiman, Teeninduskoolitus.ee koolitaja
Eestlane ei soovi teenindajalt abi. Kas see on tõsi? Kuidas lugeda kliendi kehakeelt? (pdf)
Elina Vamper, Teenindus- ja müügistruktuuride spetsialist ja koolitaja ettevõttes Eduelamus OÜ
Kuidas mobiiliäpp Tippy parandab teeninduskvaliteeti Eestis? Kuidas teenindajad rohkem tippi võiksid saada? (pdf)
Ardo Huul, Betippy.com kaasasutaja
Kuidas heastada, kui klient on Sinu peale vihane? (pdf)
Martin McCloin ja Indrek Põldvee, SorryasaService.com
Kuidas juhtida oma emotsioone ning vähendada tööstressi? (pdf)
Jaanus Kangur, Kangurkoolitus.com treener-koolitaja
Innovatsioon teeninduses ja uued suunad kliendikogemuse juhtimises (pdf)
Indrek Maripuu, koolitus ja disainibüroo Loovusait juhtiv partner, koolitaja ja nõustaja