MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus
15.10.2015 kell 10:00 - 14:00
Miks korraldame koolituse MIDA ÖELDA VENE KEELES?
Paljudel teenindajatel on tihti vajalik teenindada kliente, kes räägivad ainult vene keelt. Selleks, et teenindajatel ja müüjatel läheks toodete/teenuste müük venekeelsele kliendile ladusamalt, oleme loonud koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.
MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus on mõeldud neile teenindajatele ja müüjatele, kes teenindavad venekeelseid kliente ja kes soovivad venekeelset väljendusoskust parandada või juurde õppida.
MIDA ÖELDA VENE KEELES koolituse lühitutvustus
- klient saabub teenindussaali ja ütleb „tere“
- klient lahkub teenindussaalist ja ütleb „nägemist“
- teenindaja küsib täpsustava küsimuse kliendi soovi või vajaduse kohta
- teenindaja ei saa kliendi keelekasutusest aru ja ütleb, et ei oska piisavalt vene keelt ning leiab venekeelseks kliendisuhtluseks mõne teise viisi
- klient on tootes või teenuses pettunud
- klient on vihane
- kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
- klient ei suuda otsustada
- kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
- klienti teenindades heliseb telefon
- jne. jne.
Millest koolitusprogramm koosneb?
- Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.
- Koolituse selgitav loenguosa ning interaktiivne arutelu toimuvad eesti keeles.
- Õppefilm on vene keeles ja koolitaja tõlgib õppefilmis esitatu ka eesti keelde.
- Koolitusel kasutatakse töövihikut, mille abil viiakse läbi praktilisi harjutusi vajalike lausete moodustamiseks.
- Iga osaleja saab koolituselt kaasa eesti keelse ja vene keelse töövihiku kool, et sõnastusi hiljem harjutada ja meeldetuletada. Töövihikus on eesti ja vene keelsed laused kirjeldatud paaridena.
Miks osaleda koolitusel?
- Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised venekeelsete klientidega toimetulekuks
- Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne videomaterjal
- Koolitust toetab kvaliteetne vene ja eesti keelne töövihik
- Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada, koolituse töövihik on väga heaks harjutamise töövahendiks
- Koolituse viib läbi kogenud teenindus ja müügikoolitaja, kes valdab perfektselt eesti ja vene keelt
- Koolitusel osalemise hind on soodne
Koolitaja tutvustus
Õppis kolm aastat Tartu Ülikoolis kehakultuuri osakonnas. Lõpetas Eesti-Ameerika Ärikolledžis rahvusvaheliste ärisuhete eriala cum laude. Lõpetas 2010. aastal Holistilise Teraapia Instituudis transpersonaalse psühholoogia eriala.
Olga on teinud koostööd: KPMG, Swedbank (Eesti, Leedu, Moskva, Kaliningrad, St. Peterburg), Nordea Pank, Tele2, Sampo Bank, Sampo Life, Viasat, Exxon Mobil, UniCredit Liising Eesti, Hansabuss (Eesti, Läti), Seesam, NS King, 1Partner Kinnisvara, Vilojett, TNT, Domina, Bristol Myers Lätis ja Eestis, Lundbeck, KRKA, IF Latvia, IF draudimas, SEB Eesti Ühispank, SEB Leasing, Baltika Group, Silberauto, Beiersdorf, Arco Vara Real Estate, AIG Life, Eesti Energia, Toyota Baltic, Eniro, Ragn-Sells, Salon+, Oriflame (Eesti, Läti, Leedu ja Kazahstan), Balsts, Daily Business Newspaper, Estravel Eesti ja Läti, CVO, Lvivtex Ukraina, Elisa Eesti, Olympic Casino (Eesti, Läti ja Leedu), Meriton Hotels, Stockmann, EMT, Reval Hotelligrupp, Nordic Hotel Forum, Intekso St. Peterburg, Maxima, Nordic Hotel Forum, Euro RSCG Idea, Nissan (Eesti, Läti ja Leedu), Addinol, Intexo, EMS, EHRL, Viimsi Lasteaiad, Lindström (Eesti, Läti ja Leedu), Bauhof, KSA silmakeskus, Iizi, MarkIT, Metlife jne.

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri
- 66 EUR
- 75 EUR
- 99 EUR