MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus
04.06.2015 kell 10:00 - 14:00
Miks teeme Mida öelda koolituse vene keeles?
Paljudel teenindajatel on vajalik suvisel turismihooajal tavalisest rohkem teenindada kliente, kes räägivad ainult vene keelt. Selleks, et teenindajatel ja müüjatel läheks toodete/teenuste müük venekeelsele kliendile ladusamalt, oleme loonud koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.
MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus on mõeldud neile teenindajatele ja müüjatele, kes teenindavad venekeelseid kliente ja kes soovivad venekeelset väljendusoskust parandada või juurde õppida.
MIDA ÖELDA VENE KEELES koolituse lühitutvustus
Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja ja müüja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.
Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.
Selleks, et teenindajad oleksid valmis vene keeles elementaarsel tasandil suhtlema, oleme loonud uue ja ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.
Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid venekeelseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vene keelseid sõnastusi olukordadeks, kui:
- klient on tootes või teenuses pettunud
- klient ei suuda otsustada
- klient ei lase ennast aidata
- kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
- kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
- klient on vihane
- klienti teenindades heliseb telefon
- kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
- jne. jne.
Koolitus annab teenindajatele ja müüjatele lihtsaid ning praktilisi nõuandeid, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas vene keeles kiiresti leida õigeid sõnu!
Koolitus on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale/müüjale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.
Koolitus on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele ja müüjatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.
Millest koolitusprogramm koosneb?
Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.
Koolituse selgitav loenguosa ning interaktiivne arutelu toimuvad eesti keeles.
Õppefilm ja praktilised harjutused on vene keeles. Iga osaleja saab koolituselt kaasa vene keelse töövihiku harjutamiseks.
Miks osaleda koolitusel?
- Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised venekeelsete klientidega toimetulekuks
- Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne videomaterjal
- Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne töövihik
- Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada, koolituse töövihik on ka väga heaks harjutamise töövahendiks
- Koolituse viib läbi kogenud teenindus ja müügikoolitaja, kes valdab perfektselt eesti ja vene keelt
- Koolitusel osalemise hind on soodne
Koolitaja tutvustus
Õppis kolm aastat Tartu Ülikoolis kehakultuuri osakonnas. Lõpetas Eesti-Ameerika Ärikolledžis rahvusvaheliste ärisuhete eriala cum laude. Lõpetas 2010. aastal Holistilise Teraapia Instituudis transpersonaalse psühholoogia eriala.
Olga on teinud koostööd: KPMG, Swedbank (Eesti, Leedu, Moskva, Kaliningrad, St. Peterburg), Nordea Pank, Tele2, Sampo Bank, Sampo Life, Viasat, Exxon Mobil, UniCredit Liising Eesti, Hansabuss (Eesti, Läti), Seesam, NS King, 1Partner Kinnisvara, Vilojett, TNT, Domina, Bristol Myers Lätis ja Eestis, Lundbeck, KRKA, IF Latvia, IF draudimas, SEB Eesti Ühispank, SEB Leasing, Baltika Group, Silberauto, Beiersdorf, Arco Vara Real Estate, AIG Life, Eesti Energia, Toyota Baltic, Eniro, Ragn-Sells, Salon+, Oriflame (Eesti, Läti, Leedu ja Kazahstan), Balsts, Daily Business Newspaper, Estravel Eesti ja Läti, CVO, Lvivtex Ukraina, Elisa Eesti, Olympic Casino (Eesti, Läti ja Leedu), Meriton Hotels, Stockmann, EMT, Reval Hotelligrupp, Nordic Hotel Forum, Intekso St. Peterburg, Maxima, Nordic Hotel Forum, Euro RSCG Idea, Nissan (Eesti, Läti ja Leedu), Addinol, Intexo, EMS, EHRL, Viimsi Lasteaiad, Lindström (Eesti, Läti ja Leedu), Bauhof, KSA silmakeskus, Iizi, MarkIT, Metlife jne.
MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri (hind 1 osaleja kohta)
Korraldaja: Heateenindus.ee
Toimumisaeg: 04. juuni 2015
Toimumiskoht: Hotell Euroopa konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn
Töökeel: eesti keel ja vene keel
Koolitustunnistus: Igale osalejale, kes läbib MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusprogrammi, väljastame tunnistuse
Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind
- 66 EUR
Koolitusele eelregistreerumine kuni 30.04.2015
- 75 EUR
Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 01.05.2015-27.05.2015
- 99 EUR
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemist, töövihikut ja lõunasööki
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Eelregistreerimise tähtaeg: 27. mai 2015
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 27.05.2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust