Tartu Hea Teeninduse Päev
11.03.2015 kell 10:00 - 15:30
Tartu Hea Teeninduse Päev ettekanded 11.03.2015
Tulemuslik keeleõpe & kasulikke näpunäiteid suhtlusolukorras ingliskeelse kliendiga (link)
Sven Tallo, Studio Lingua
Tulemuslik keeleõpe & kasulikke näpunäiteid suhtlusolukorras venekeelse kliendiga (link)
Ellen Lõiv-Lossmann
5 kasulikku ja praktilist nõuannet Tartu teenindajatele (PDF)
Kairit Reiman, Teeninduskoolitus
Kuidas käituda kui kliendil on pretensioon ja ta pole teenindusega rahul? (PDF)
Kaia Tammekänd, Parem Elu koolitused
Kuidas kaasata kolleege keeruliste teenindussituatsioonide lahendamisse? (PDF)
Karin London, TIP Koolitus
Iseenda ja oma tiimi motivatsioonitaseme testimise meetodid ja võimalused (PDF)
Klaas-Jan Reincke, Flowtime.eu
Positiivne intelligentsus - iseendale ja oma teenindustiimile positiivse mõtteviisi loomine (PDF)
Lia Ratnik, Dreamleader.ee
Teenindajate mälu treenimise võimalused (PDF)
Tauri Tallermaa, mälutreener
15 prognoositavat teeninduskvaliteedi trendi aastaks 2015 (PDF)
Siim Padar, ServiceCheck.ee
Kuidas klienditagasisidet koguda ja seda efektiivselt ellu rakendada? (PDF)
Kuldar Hansen, Recommy.com
Soovitusindeksi kasutamine Bigbankis (PDF)
Terje Ennomäe, Bigbank Group