Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2015
05.03.2015 kell 9:30 - 16:30
Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2015 ettekanded 05.03.2015
Kuidas suhtlemist õppida ja mitmekülgsemalt suhelda? (link)
Laura Remmel, Aita Vaher, Britt Kalbus & Studio Lingua & VOH Tiim
Kuidas kaasata meeskonda keeruliste teenindussituatsioonide lahendamisse? (PDF)
Karin London, TIP Koolitus
Kliendisuhete efektiivne juhtimine (PDF)
Kersten Jõgi, EMOR
Iseenda ja oma tiimi motivatsioonitaseme testimise meetodid ja võimalused (PDF)
Klaas-Jan Reincke, Flowtime.eu
Uuenduslikud lahendused teeninduse ja müügi korraldamisel (PDF)
Signe Kõiv, Eesti e-kaubanduse liit
15 prognoositavat teeninduskvaliteedi trendi 2015 aastaks (PDF)
Tauri Taimre ja Siim Padar, ServiceCheck.ee
Positiivne intelligentsus - iseendale ja oma teenindustiimile positiivse mõtteviisi loomine (PDF)
Lia Ratnik, Dreamleader.ee
Teeninduspersonali mälu arendamine (PDF)
Tauri Tallermaa, mälutreener