TEENINDUS JA MÜÜGITREFF 2014
16.10.2014
Ettekanded
Kuidas leida kliendi väärtusnupukesed, mis paneksid ta ostma? (ppt)
Signe Valsberg, Aeternum
Kuidas hoida teenindus ja müügitöös tuju? Mida teha kui rasketes olukordades tuju kaob? (ppt)
Tuuli Vellamaa, Moreno keskus
Milline peab olema eriline teenindus ja teenindaja rehkendusoskus? (pptx)
Romet Nael, REN Koolitus
7 praktilist nõuannet müügi suurendamiseks (pptx)
Olga Meinson, Meinson Konsultatsioonid
Soovitusindeksi metoodika e. kuidas klientidelt tagasisidet koguda ning seda analüüsida? (pptx)
Kuldar Hansen, Recommy.com
Kuidas tõsta enesekindlust teenindus ja müügitöös? (pdf)
Kaia Tammekänd, Parem Elu Koolitused
Kuidas kolleegidega koos luua keerulistele teenindussituatsioonidele toimivaid lahendusi? (pptx)
Karin London, TIP Koolitus
Konfliktidega toimetuleku oskused (pdf)
Indrek Rahi, Opti Partners
Teeninduse hindamise erinevad võimalused ja kuidas tulemusi lugeda (pptx)
Tauno Mändla, Dive
Milliseid omadusi peaks eneses arendama, et saada suurepäraseks müüjaks ja teenindajaks? (pptx)
Mati Ruul, Talent Koolitus
Laetud akud e. kuidas toita enda energia- ja rõõmuvaramuid? (pdf)
Harald Lepisk, inspiratsioonikoolitaja
Millised emotsioonid on teenindajatele lubatud? (pptx)
Ülo Vihma, Meeskonnakoolitus