MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus

15.10.2015 kell 10:00 - 14:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Miks korraldame koolituse MIDA ÖELDA VENE KEELES?

Paljudel teenindajatel on tihti vajalik teenindada kliente, kes räägivad ainult vene keelt. Selleks, et teenindajatel ja müüjatel läheks toodete/teenuste müük venekeelsele kliendile ladusamalt, oleme loonud koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus on mõeldud neile teenindajatele ja müüjatele, kes teenindavad venekeelseid kliente ja kes soovivad venekeelset väljendusoskust parandada või juurde õppida.

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolituse lühitutvustus

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja ja müüja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.
 
Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Teenindaja peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.
 
Selleks, et teenindajad oleksid valmis vene keeles elementaarsel tasandil suhtlema, oleme loonud uue ja ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.
 
Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid venekeelseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. 
 
Koolitus pakub välja konkreetsed vene keelseid sõnastusi olukordadeks, kui:
 
  • klient saabub teenindussaali ja ütleb „tere“
  • klient lahkub teenindussaalist ja ütleb „nägemist“
  • teenindaja küsib täpsustava küsimuse kliendi soovi või vajaduse kohta 
  • teenindaja ei saa kliendi keelekasutusest aru ja ütleb, et ei oska piisavalt vene keelt ning leiab venekeelseks kliendisuhtluseks mõne teise viisi
  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient on vihane
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • klient ei suuda otsustada
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • jne. jne.
 
Koolitus annab teenindajatele ja müüjatele lihtsaid ning praktilisi nõuandeid, kuidas venekeelse kliendiga käituda, kuidas vene keeles kiiresti leida õigeid sõnu!
Koolitus on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale/müüjale. 
Koolitus on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele ja müüjatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.
 

Millest koolitusprogramm koosneb?

  • Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.
  • Koolituse selgitav loenguosa ning interaktiivne arutelu toimuvad eesti keeles.
  • Õppefilm on vene keeles ja koolitaja tõlgib õppefilmis esitatu ka eesti keelde. 
  • Koolitusel kasutatakse töövihikut, mille abil viiakse läbi praktilisi harjutusi vajalike lausete moodustamiseks. 
  • Iga osaleja saab koolituselt kaasa eesti keelse ja vene keelse töövihiku kool, et sõnastusi hiljem harjutada ja meeldetuletada.  Töövihikus on eesti ja vene keelsed laused kirjeldatud paaridena.

Miks osaleda koolitusel?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised venekeelsete klientidega toimetulekuks
  • Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne videomaterjal
  • Koolitust toetab kvaliteetne vene ja eesti keelne töövihik
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada, koolituse töövihik on väga heaks harjutamise töövahendiks
  • Koolituse viib läbi kogenud teenindus ja müügikoolitaja, kes valdab perfektselt eesti ja vene keelt
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

Koolitaja tutvustus

2008. aasta desembris asutas Olga Meinson firma - Meinson Konsultatsioonid OÜ. 
 
Olga Meinson on sündinud 1973 aastal. 
 
Täna koolitab ja konsulteerib ta juhte ning töötajaid. Olga teeb koolitusi müügi-, teeninduse-, enesemotivatsiooni, meeskonnatöö ja juhtimise arendamiseks.
 
Septembris 2011 ilmunud 2010 aasta edukamate koolitajate edetabelis saavutas Meinson Konsultatsioonid hinnatava 2. koha.
 
Aastast 2000 kuni 2008 töötas ta Vain&Partnerid koolitajana. 
 
Olga on valitud klientide tagasiside põhjal Vain&Partnerid parimaks koolitajaks kolmel aastal järjest.
 
Enne koolitajaks saamist töötas Olga Hansapangas vanem-tellerina, investeerimiskonsultandina, teenindussaali juhatajana ning Tallinna kontorivõrgu müügijuhina. 

Õppis kolm aastat Tartu Ülikoolis kehakultuuri osakonnas. Lõpetas Eesti-Ameerika Ärikolledžis rahvusvaheliste ärisuhete eriala cum laude. Lõpetas 2010. aastal Holistilise Teraapia Instituudis transpersonaalse psühholoogia eriala.

Olga on teinud koostööd: KPMG, Swedbank (Eesti, Leedu, Moskva, Kaliningrad, St. Peterburg), Nordea Pank, Tele2, Sampo Bank, Sampo Life, Viasat, Exxon Mobil, UniCredit Liising Eesti, Hansabuss (Eesti, Läti), Seesam, NS King, 1Partner Kinnisvara, Vilojett, TNT, Domina, Bristol Myers Lätis ja Eestis, Lundbeck, KRKA, IF Latvia, IF draudimas, SEB Eesti Ühispank, SEB Leasing, Baltika Group, Silberauto, Beiersdorf, Arco Vara Real Estate, AIG Life, Eesti Energia, Toyota Baltic, Eniro, Ragn-Sells, Salon+, Oriflame (Eesti, Läti, Leedu ja Kazahstan), Balsts, Daily Business Newspaper, Estravel Eesti ja Läti, CVO, Lvivtex Ukraina, Elisa Eesti, Olympic Casino (Eesti, Läti ja Leedu), Meriton Hotels, Stockmann, EMT, Reval Hotelligrupp, Nordic Hotel Forum, Intekso St. Peterburg, Maxima, Nordic Hotel Forum, Euro RSCG Idea, Nissan (Eesti, Läti ja Leedu), Addinol, Intexo, EMS, EHRL, Viimsi Lasteaiad, Lindström (Eesti, Läti ja Leedu), Bauhof, KSA silmakeskus, Iizi, MarkIT, Metlife jne.

img
 

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri

Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind

  • 66 EUR

Koolitusele eelregistreerumine kuni 31.08.2015

  • 75 EUR

Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 01.09.2015-07.10.2015

  • 99 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
Osavõtutasu sisaldab: MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemist, töövihikut ja lõunasööki
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
 
Eelregistreerimise tähtaeg: 07. oktoober 2015
 
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 27.10.2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust
 

2015-10-15 10:00:00
2015-10-15 14:00:00

Heateenindus.ee Toetajad